Iltoja. Ihanaa, tänään on taas tiistai ja tiedättekö mitä se merkitsee? Noh, kohtahan alkaa 24. Varmasti jännittävä jakso tiedossa, kuten aina. Tuleekohan David Palmer tässä jaksossa vai tuleekohan hän ollenkaan? Jos ei tule, olen kertakaikkiaan ihmeissään, sillä ei tuo nykyinen varapresidentti virkaansa voi hoitaa, täysnynny se on.

Mitäs tänään olen puuhastellut? Minä olen pelaillut Need for Speed: Most Wantedia PS2:lla ja eräs asia sai minut suuttumaan. Katsos, olin juuri tulossa maaliviivalle "Black List" kuskia vastaan kisassa ja sitten peli tilttaa. Yritän näprätä ohjainta hiki hatussa, mutta peli ei reagoi. Most Wanted jymähti siihen ja olisin joutunut resetoimaan pelin, mutta vihaisena sammutin koko PS2-laitteen. Välillä tuollaiset tilttaukset ottavat sitten päähän.

?2616ps2andtv.jpg

Taisin minä myös hetken näprätä PSP:llä Liberty City Storiesia, mutta koska en sitä yhtä tehtävää pääse millään läpi, ei oikein jaksa koko peliä pelata. Ja muutenkin Liberty City Stories alkaa pidemmän päälle olla melko tylsä, mutta ne ensimmäiset pelipäivät olivat fantastisia, joten suosittelen kunnialla LCS:ää kaikille PSP:n omistajille. Voitte lukea arvosteluni pelistä uudistuneen Pelivoimalan myötä, joka on tulossa aivan lähiaikoina.

?4518psplighting2.jpg