Haudi hau!

Tässä ruudun takana istuskelee Vinski, neljätoistavuotias opiskelija. Olen pitänyt jopa kahta blogia ennen tätä ja valitettavasti niistä kumpikin kuoli aikanaan. Olen palannut jälleen ja tällä kertaa minulla on järeämmät aseet käytössä eli selkokielellä, aion pitää tämän blogin elossa ja pitkään, tietenkin aktiivisesti.

datanurkkaux7ce.jpg

Kerronpahan tähän alkuun vähän itsestäni. Nimeni on Vinski ja olen neljätoista vuotta. Käyn peruskoulun seitsemättä luokkaa. En harrasta tällä hetkellä mitään muuta, kuin musiikin kuuntelua, pelaamista ja tietotekniikkaa. Soitan myös ajoittain rumpuja. Asun Siuntiossa.
Minulla on myös yksi kissa, rotua Norjalainen Metsäkissa. Väriltään se on musta ja kisuli on erittäin söpö, hieman laiska kylläkin.
Päiväni kuluvat lähinnä tietokoneella ollessa, keskustellen ystävien kanssa, tehden kotisivuja, muokaten kuvia jne. Tietenkään en ole kokonaan unohtanut opiskelua, mutta pakko tunnustaa että viime vuosien aikana on vähän kouluun keskittyminen jäänyt vähäiseksi. Todistukset ovat silti olleet hyvää luokkaa ja olen ihan tyytyväinen koulunkäyntiini.

Aion kertoa täällä blogissani mielipiteitä eri asioista, otan kantaa asioihin ja kirjoitan päivän tapahtumia. Julkaisen täällä myös digikuvia ja joitain pieniä arvosteluja mitä hölmöimmistä asioista, kuten limonaadeista. Koska olen aktiivinen videopelien harrastaja, tulen julkaisemaan täällä myös peliuutisia peliteollisuudesta. Askaruttaako jokin peliasia? Ota minuun yhteyttä, niin voin parhaani mukaan auttaa ja neuvoa pelivalinnoissa.

Lopetan tähän esittelyblogaukseni ja jatkan kirjoituksia vaikkapa huomenna. Mutta, hyvää yötä kaikille.

MrVice kuittaa ja kumartaa kohteliaasti.